تبلیغات معمولا وقتی بیشترین نتیجه را به بار می آورد که از رسانه‌ها (به معنای خاص) و روشهای مختلف برای رساندن پیام به مخاطب استفاده کنیم. سازمانها و شرکتهای بزرگ و با سابقه این مطلب را می دانند و می کوشند پیام‌های خود را با رسانه های مختلف به مخاطبان برسانند. این شرکت‌ها با در نظر گرفتن نوع محصول و ارتباط آن با گروه مخاطبان معمولا از تلویزیون، سینما، مطبوعات، تبلیغات محیطی‌ (پوستر، بیلبورد، ،...) بخوبی استفاده می‌کنندتبلیغات معمولا وقتی بیشترین نتیجه را به بار می آورد که از رسانه‌ها (به معنای خاص) و روشهای مختلف برای رساندن پیام به مخاطب استفاده کنیم. سازمانها و شرکتهای بزرگ و با سابقه این مطلب را می دانند و می کوشند پیام‌های خود را با رسانه های مختلف به مخاطبان برسانند. این شرکت‌ها با در نظر گرفتن نوع محصول و ارتباط آن با گروه مخاطبان معمولا از رادیو، تلویزیون، سینما، مطبوعات، تبلیغات محیطی‌ (پوستر، بیلبورد، ،...) بخوبی استفاده می‌کنند

بیلبوردها:

تبلیغات بیلبورد یک روش عالی برای آگاهی دادن و یادآور شدن به مخاطبین در مورد محصولتان است حتی درست قبل از اینکه آنها به یک مرکز خرید وارد شوند. این معمولا آخرین شانس شما برای جلب نظر آنها برای خرید محصولتان است. همچنین تبلیغات بیلبوردی یک راه عالی برای هدایت افراد به کسب و کار شما است. لطفا اهمیت اطلاعات مربوط به هدایت در تبلیغات خود را نادیده نگیرید. آیا تا به حال علامتی را دیده اید که توجه شما را جلب کند و بعد از بیست دقیقه رانندگی، فراموش کنید که کجا باید بپیچید؟ بیلبورد ها می‌توانند به شما در جلوگیری از از‌دست‌دادن مشتریان کمک کنند. بیلبوردها بهترین نوع تبلیغات برای هر شرکت ملی یا محلی هستند. آنها دارای کمترین هزینه قرار گرفتن در معرض و بالاترین میزان دسترسی هستند. بیلبوردها برای رستوران ها، هتل ها، شرکت های فروش اتومبیل، مراکز خرید و هر نوع کسب‌ وکار که با مشتریان درحرکت سروکار دارد، بسیار توصیه می شود.

دیجیتال مارکتینگ:

اینترنت به طور مداوم در حال رشد است. شرکت ها بیشتر و بیشتر هر روز وب سایت های خود را می سازند و ارتباط اینترنتی یک راه عالی برای دسترسی به فضایی است که همواره افراد مختلف در سرتاسر جهان و در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته می‌توانند مخاطب ما باشند. شما می توانید اطلاعات خود را در مورد محصولات و خدمات خود بر روی نت قرار دهید تا مشتریان زمانی که نیاز داشتند نزد شما بیایند. تبلیغات اینترنتی شامل تبلیغات بنر، موتورهای جستجو، تبلیغات طبقه بندی شده در اینترنت و تبلیغات اینترنتی استاندارد می باشد. این نوع تبلیغات برای شرکت های آنلاینی توصیه می شود که می توانند محصولات را به روش‌های مختلفی برای مردم ارسال کنند. تبلیغات آنلاین در بهترین حالت خود هنگامی است که سایت های مرتبط با فعالیت خودتان را انتخاب کنید و در وب سایت هایی تبلیغ کنید که فکر می کنید مشتریان بالقوه شما از آنها بازدید خواهند کرد. فراموش نکنید که در وب سایت های محلی هم تبلیغ کنید.

روزنامه:

هدف اصلی همه روزنامه ها اطلاع رسانی به مردم است. به همین دلیل است که شما بسیاری از مقالات، پیش بینی آب و هوا، رویدادهای ورزشی، تقویم رویدادهای مهم محلی، گزارش های جرم و حتی اطلاعیه‌های عروسی را می بینید. تبلیغات روزنامه‌ای راهی عالی برای اعلام موارد به مشتریان محلی است. شما می توانید به همه آنها در مورد فروش آینده خود، محصول جدید با نام تجاری خود، ادغام چندین شرکت، تاریخ افتتاح رستوران جدید و غیره بگویید. روزنامه همچنین برای محصولات فصلی یا خدماتی نیز مناسب است. برای مثال اگر شما یک سیستم فروش خنک کننده‌های خانگی دارید، احتمالا میخواهید در طول تابستان بیشتر تبلیغ کنید.

تلویزیون:

موسیقی، گرافیک و حرکات تبلیغاتی به تبلیغات تلویزیونی کمک کرده‌اند که محبوب ترین نوع تبلیغات باشند. این آگهی‌های بازرگانی تصویری از نام تجاری می سازند و هیجانات را ایجاد می کنند. تبلیغات تلویزیونی حجم مخاطب بسیار زیادی دارند و این نیز عالی است. تبلیغات تلویزیونی زمانی به شدت توصیه می شود که کسب و کار شما در مرحله یک فروش یا معامله خاص باشد. این تبلیغات یک راه عالی برای به دست آوردن نام و اطلاعات مختصری از شرکت شما برای عموم است. تبلیغات تلویزیونی معمولا ۱۵، ۳۰ یا ۶۰ ثانیه طول می کشند. از آنجائیکه زمان با این نوع تبلیغات محدود شده است، توصیه می کنیم از تبلیغات تلویزیونی برای محصولاتی که به طور گسترده شناخته می شوند استفاده کنید. این نوع تبلیغات برای محصولاتی که به راحتی (مانند اتومبیل، غذا، لباس، مبلمان، جواهرات و محصولات اداری ) به کار می روند، بهتر عمل می‌کند.